כיצד ניתן לעלות את ה – DA של האתר שלך?

כאשר אתה שוקל לפתוח מחדש את אתר האינטרנט שלך, אולי אתה תוהה: ”איך מעלים DA של אתר?” אתה לא צריך להיות גורו SEO כדי להבין את זה. אחרי הכל, התובע המחוזי הוא רק מספר – זה לא הגורם הבכיר שמחליט איך האתר שלך מדורג בגוגל. יש כמה צעדים שאתה יכול לקחת, עם זאת.

הצעד הראשון הוא למצוא את מילות המפתח והביטויים שיגבירו את סמכות התחום של האתר שלך (DA). ככל שהתובע המחוזי גבוה יותר, כך טוב יותר. אבל התובע המחוזי הוא לא תמיד הסימן הטוב ביותר למנועי חיפוש. לכן חשוב שיהיה תוכן איכותי. אתר אינטרנט בעל סמכות גבוהה נחשב לאמין ושימושי למשתמשים. להלן כמה טיפים להשגת תובע גבוה.

להפוך את התוכן שלך למרגש ובעל ערך. אם תפרסם תוכן טוב שהקוראים שלך ימצאו בעל ערך, הם יפרסמו את התוכן שלך ויחלקו אותו עם החברים שלהם. בתורו, זה ייצור קישורים אחוריים נוספים. קישורים פנימיים הם חלק חשוב נוסף בהעלאת התובע המחוזי של האתר. קישורים למאמרים אחרים באותו נושא ובתוך האתר עצמו יעזרו לקהל שלכם למצוא משאבים ולנווט באתר שלכם. זו דרך מצוינת להגדיל את התובע המחוזי שלך.

אם ברצונך להשיג את העמוד הראשון של גוגל, עליך להיות בעל סמכות בתחום גבוה. פרקליט בכיר ייתן לך יתרון על המתחרים שלך בדירוג מנוע חיפוש. הוספת תוכן באיכות גבוהה תעזור לאתר שלך לדרג היטב. אתה יכול גם להגדיל את התובע שלך עם קישורים אחוריים מאתרים אחרים. על ידי שימוש באסטרטגיית תוכן איכותית, אתה יכול להגביר את התובע שלך ולהשיג את תשומת הלב של האלגוריתם של גוגל.

הגדלת סמכות התחום שלך תגדיל את התנועה שלך. יתר על כן, זה יעזור לך לשחזר דירוגים. שימוש בתוכן טוב יכול לעזור לך לבצע בניית קישורים חזקים מאתרי סמכות בעלי תחומים גבוהים אחרים. עם זאת, יש אתרים שלא יעניקו לך קרדיט הולם, אז תוודא שאתה תובע את הקרדיטים שלך. אם אתה מעוניין ללמוד איך להגדיל את סמכות התחום שלך, בלוג אורח הוא האפשרות הטובה ביותר. אתה תמצא את זה קל יותר להשיג קישורים אחוריים באיכות גבוהה על ידי פרסום אורח באתרים אחרים.

דרך נוספת לשפר את התובע המחוזי היא להשתמש בסמלים של מדיה חברתית באתר שלכם. גוגל מבינה שלסימנים חברתיים יש השפעה על הסרפדים של האתר. לכן, עליך לשתף באופן פעיל בפרסומים ומאמרים מעניינים שיהנו מהם. אחרי הכל, לא קל למצוא אותות חברתיים, וייקח זמן לחשוב על כל המאמצים שלך. אז אם אתה רוצה לדרג גבוה על גוגל, התמקדות בבניית התובע המחוזי שלך יהיה שווה את זה!

למוז יש כלי חופשי שתוכל להתקין בדפדפן הכרום שלך כדי להציג את סמכות התחום של האתר שלך. זה נקרא מחקר קישור מוז. אם אתם משתמשים בכלי המחקר של מוז לינק, ודאו שאתם בודקים את מספר התחומים המקשרים. לתחום הספאם יש השפעה מזיקה על התובע המחוזי. כדי להימנע מתובע רע, לרכוש תחום ישן. זה לא רק יהפוך את האתר שלך לקל יותר לזכור, אלא גם יגביר את הסאו שלך.

שיטה אחרת היא להשתמש בכלי מוז כדי לייצא את רשימת האתרים עם קישורים חיצוניים. באפשרותך לייצא את רשימת התחומים ממוז ולהסיר אותם. בעוד שיטה זו לא תפגע באתר שלך אם יש לך סמכות דומיין גבוהה, זה יכול לפגוע בדירוג שלך SERP. אם יש לכם אתר אינטרנט עם קישורים אחוריים דקים, אתם צריכים לנסות להסיר את הקישורים האלה. אחרת, גוגל עשויה להפחית את דירוג התובעת שלך ולהפחית את דירוג הסרפ שלך.

בעת קביעת סמכות התחום של אתר, עליך גם לחפש אינדיקטורים אחרים של תנועה גבוהה, כגון מספר רב של קישורים רלוונטיים. ציון סמכותי נמוך לא בהכרח אומר כי תוכל לנחות בעשירייה הראשונה לכל מילת מפתח. למעשה, אתרים רבים עברו מתובע מחוזי של 50 ל-30 תוך חודשים ספורים. התובע המחוזי הוא רק עוד מדד כדי לקבוע אם אתר אינטרנט יכול להשיג את המטרות שלך.

בנוסף לקישור לאתרים בעלי סמכות בתחום גבוה, התוכן שלך צריך להיות טוב. בנוסף לשימוש במאפיין הקישור ”ללא מעקב”, עליך גם לנסות להימנע מהוספת קישורים שאינם תואמים את התוכן שלך. הדרך הטובה ביותר להגביר את התובע המחוזי של האתר שלך היא לפרסם תוכן באיכות גבוהה באתרי אינטרנט רלוונטיים. זו הדרך הטובה ביותר לבנות פרופיל קישור אחורי טוב. אז, בפעם הבאה שאתה מחפש קישורים אחוריים, אתה צריך לנסות את הכלי מוז.